.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی نژاد و اعلام اولویت ها در سال 87

رئیس جمهوری گفت: افزایش ارتباطات مردمی، هدفمند كردن یارانه ها، توسعه سرمایه گذاری در داخل و خارج كشور و حضور در عرصه های مدیریت جهانی اولویت های كاری دولت در سال 87 است.

محمود احمدی نژاد در همایش "فرصت های خدمت" ، با بیان این كه دولت برای اتخاذ تصمیمات بزرگ آمادگی دارد ،تاكید كرد :سال 87 ، سال تحولات بزرگ اقتصادی است ، همه تلاش ها باید برای توزیع عادلانه خدمت بین قشرهای مختلف جامعه صورت گیرد.

احمدی نژاد همچنین با بیان این كه دولت اسلامی دولت مردم است تاكید كرد: مسئولان اجرایی كشور باید به گونه ای طراحی و عمل كنند كه مردم به راحتی به آنان دسترسی داشته باشند، زیرا قطع ارتباط با مردم به گرفتن تصمیمات نا پخته و گرفتار شدن در محدوده های خاص مدیریتی منجر می شود.

وی بخش عمران كشور را دارای رشد بسیار پرشتاب دانست و تاكید كرد:درسال 87 توان كارهای اجرای سرمایه گذاری و خدمت رسانی در عرصه های گوناگون باید با همین شتاب ادامه یابد.

رییس جمهوری با اشاره به تحرك اقتصاد كشور از جمله صادرات به میزان 18 میلیارد و 800 میلیون دلار در 11 ماه قبل گفت : 48 درصد واردات كشور نیز مواد اولیه و پایه ای است كه پس از تبدیل به كالای جدید صادر می شود.

محمود احمدی نژاد همچنین سال 86 را سالی پرتلاش و پرتحرك و با آثار بسیار ارزنده و فراوان برای خدمتگزاران مردم در دولت برشمرد و اظهار داشت: امروز جمهوری اسلا می ایران درخشانتر از همیشه حضوری تعیین كننده در جهان دارد و نقطه امید و اتكای ملت ها است.

احمدی نژاد، فضای كنونی جهان را جدید و در حال تحول خواند و تاكید كرد: با توجه به جایگاه و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران در میان ملت ها و كشورها باید به دنبال مدیریت و حضور در عرصه های گوناگون جهان باشیم.

وی با بیان این كه ابر قدرت ها با بزرگنمایی و مرعوب كردن حكومت می كنند گفت: قدرت های بزرگ امروز در ارایه راهكار برای حل مسایل جهان ناتوانند و در مشكلات و مصائب ناشی از رفتارها و تصمیمات خود گرفتار شده اند.

احمدی نژاد با اشاره به نگاه آرمانی ایران به جهان گفت: سیاست خارجی جمهوری اسلا می ایران باید راه را برای حضور همه دستگاه ها در عرصه های جهانی هموار كند تا ایران وارد عرصه مدیریت جهان شود.

رئیس جمهوری از خانواده های مسئولان اجرایی كشور قدردانی و تاكید كرد: همسران و فرزندان خادمان ملت در دولت نقشی موثر در خدمت رسانی دارند كه از اجر معنوی بسیار بالا یی برخوردار است.

در این همایش اعضای هیات دولت و معاونان وزارتخانه ها حضور داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.